Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2008

Μια μερα με ρεπο...

Σημερα εχω ρεπο και ειπα να κανω οσες δουλειες δεν προλαβα τις προηγουμενες μερες..
Τελικα κατεληξα στο αγαπημενο μου κεντρο να σκεφτομαι ως συνηθως...Βασικα νιωθω πως πνιγομαι σε μια κουταλια νερο αυτο το διαστημα..Τι να κανω με το ανοιχτο πανεπιστημιο,τι να κανω με τη δουλεια,τι να κανω με τον Αρη,τι να κανω με τον Γιωργο,τι να κανω με τη μανα μου...και παρα πολλα τετοια ερωτηματα με βασανιζουν...θα μου πεις τωρα και ευλογα τι λες κοριτσακι μου,εδω υπαρχουν σοβαρα πραγματα και εμεις θα ασχοληθουμε με τους γκομενους σου...και δικιο θα χεις...
Απλα νιωθω πως αρχιζω παλι και βυθιζομαι...και δεν ξερω τι να κανω..
Ελπιζω πως κανεις δεν διαβαζει τωρα τισ βλακειες που πληκτρολογω...δεν ξερω καν γιατι το κανω...
Μονο ποναω..και περιμενω αυτες τις γαμημενες τις καλυτερες μερες που ολοι λενε πως θα ερθουν (ακομα και εγω λεω τετοιες μαλακιες που και που...) αλλα απο οτι φαινεται με εχουν ξεχασει παντελως..
ευχαριστω πολυ..και για σας ευχομαι τα καλυτερα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: