Τρίτη 11 Μαρτίου 2008

Η διαδικασια της απαγκιστρωσης

Τι ειναι η διαδικασια απαγκιστρωσης?Ειναι μια επωδεινη αποφαση..που ομως ειναι αναγκαιο να παρεις..γιατι βλεπεις πως η σχεση,η φιλια η οτιδηποτε αλλο δεν εχει κανενα μελλον πια..αλλα και παλι σου ειναι πολυ δυσκολο να φυγεις..
Αρχιζεις λοιπον με την αποφαση..οτι πρεπει να το κανεις..και σιγα σιγα σταματας τα πολλα τηλεφωνα..τα πολλα μηνυματα και μενεις στα βασικα..αρχιζεις να μην τον/την βλεπεις τοσο συχνα...και πολυ σταδιακα αρχιζεις να μην εχεις την ιδια επιθυμια για αυτον τον ανθρωπο,οπως αυτη που ειχες πιο παλια..
Εχω μπει λοιπον και εγω σε αυτη τη διαδικασια..προσπαθω πολυ σκληρα μαζι με ολα τα αλλα που μου συμβαινουν τον τελευταιο καιρο να το παλεψω..γιατι πια αυτος ο μερφυ εχει φαει ενα κολλημα με την παρτη μου..
Και συχνα πυκνα ποναω..ειναι εθισμος τελικα οι σχεσεις...ολες οι σχεσεις..και βεβαια εχεις και τον φοβο του μετα..τι θα κανω,με ποιον θα ειμαι,και ολα τα σχετικα..αυτος ειναι ενας βασικος παραγοντας που καθοριζει τους ανθρωπους..ο φοβος μας...για το μελλον,για την αποριψη,κτλ..
Μα αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι πως περιμενεις να περασει ο πονος..οσες φορες και αν το ενιωσα ποτε δεν καταφερα να το κανω να περασει..απλα περιμενα...
Σημερα λοιπον θα παω στο γιατρο...
Αυριο ελπιζω να παω στο καστρο μου,γιατι ειμαι και μια πριγκηπισα...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: