Τρίτη 25 Μαρτίου 2008

Ασανσερ..

Ο ερωτας ειναι σαν ασανσερ..αλλα ασανσερ σαν αυτο που ειχε στην ταινια "Charly and the chocolate factory"..το θυμαστε;αυτο που ανεβοκατεβαινε πολυ γρηγορα..
Ισως και για αυτο να λεγεται ερωτας..ισως αν ηταν συνεπης και ηταν ή πανω ή κατω θα βαριομασταν..ναι αλλα και ετσι που ειναι θα μου πεις σε κουραζει..και δικια εχεις θα σου πω εγω η καμμενη..απολυτο δικιο..ειναι πολυ κουραστικο τη μια να πετας στα συννεφα και την επομενη ακριβως στιγμη να προσγειωνεσαι σε χαλικι...ποναει λιγο...
Και με μενα αυτο το πραγμα γινεται..τη μια στα συννεφα και την επομενη στο χαλικι..και γδερνομαι συνεχεια..και παλι ξανασηκωνομαι να πεταξω..
Αυτον παλι τον μαζοχισμο δεν μπορω να τον εννοησω..αφου το ξερω πως θα φαω τα μουτρα μου γιατι συνεχιζω;θα μου πεις ειναι η φυση του ανθρωπου τετοια..οταν πεφτεις να ξανασηκωνεσαι...αλλα πονανε τα ποδια μου ρε γαμωτο..εχουν σκιστει τα γονατα μου..

Δεν υπάρχουν σχόλια: