Κυριακή 30 Μαρτίου 2008

Χωρις τιτλο..

Νιωθω πολυ εγκλωβισμενη..στα συναισθηματα μου,στις αναμνησεις μου,στη ζωη μου..
Και θελω τοσο πολυ να τρεξω...αλλα δεν ξερω που να παω..θελω τοσο πολυ μια αγκαλια να πεσω μεσα..αλλα δεν εχω κανενα να την προσφερει..θελω τοσο πολυ μια τεραστια αλλαγη στη ζωη μου..και δεν ξερω που να την ψαξω..θελω τοσο πολυ κατι που δεν πρεπει να θελω..
Ποιος ομως κανονιζει τα πρεπει μου..;Ποιος ξερει καλυτερα απο εμενα τι πρεπει να κανω ετσι ωστε να ξεφυγω..;
Αισθανομαι πως ο τοιχος εχει αρχισει να ερχεται κατα πανω μου..εχει αρχισει να με πιεζει στο στηθος..και εχω δυσπνοια...
Πως να διορθωσω τα πραγματα..;Πως να γυρισω το χρονο πισω..;Ποσο πιο χαμηλα να πεσω..;

Πως να ξεχασω..;Ας μου βρει καποιος απαντηση σε αυτο το ερωτημα..

ΠΩΣ ΝΑ ΞΕΧΑΣΩ;;;;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια: