Δευτέρα 14 Απριλίου 2008

Πριν 10 χρονια...

Αν ήτανε να ξαναρθείς
εγώ θα το'χα νιώσει
η νύχτα θα'ταν πιο γλυκιά
δεν θα'χε ξημερώσει

Μέσα στο μαύρο του καπνού
λίγο πριν γίνει αέρας
σκορπίσανε τα χρόνια μου
στο τέλειωμα της μέρας

Αλλού κοιμάται το κορμί
κι αλλού ξυπνάει η ψυχή σου
αυτό το δρόμο έμαθα
να περπατώ μαζί σου

Aν ήτανε να ξαναρθείς
εγώ θα το χα νιώσει
από το πρώτο σου φιλί
πως θα χες μετανιώσει


Στίχοι: Πέγκυ Στεφανίδου
Μουσική: Δημήτρης Παπαδημητρίου
Πρώτη εκτέλεση: Γιάννης Κότσιρας







Αυτο το τραγουδι το ακουγα για σενα πριν 10 χρονια...κοιτα ειρωνια να το ακουω και σημερα και να σε σκεφτομαι...
Μου λειπεις απελπιστηκα πολυ...

3 σχόλια:

carder είπε...

από λάθος enter μπήκα στο ποστ σου. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

carder είπε...

...και τελικά... διάβασα όλα τα κείμενα σου. Σε ανάλογη κατάσταση, εκτός των άλλων έκανα 3 μέρες να φάω, μόνο σκέτο νεράκι έπινα. Το σκέφτομαι τώρα και ...γελάω

Ευγενία είπε...

Προσπαθώ να μπω στο μπλογκ σου,αλλά είναι απόρητο..ελπίζω και εγώ κάποια στιγμή να γελάω με όλα αυτά... :)