Δευτέρα 26 Μαΐου 2008

Ατιτλο..

Δεν πρεπει να πηγαινεις κοντρα στον πονο,δεν βγαινει τιποτα..αφησε τον να σε παρει...και υστερα απο καποιο καιρο θα σε αφησει...
Αυτο ειναι ο ερωτας τελικα...η αναγκη του ανθρωπου να αφησει την ψυχη του σε καποιον...
Αυτο και τα ονειρα...
Σ'αγαπω σημαινει σου δινομαι..σου αφηνω την καρδια μου,τα αισθηματα μου,το μυαλο μου...χωρις να κραταω πισινες και πραγματα κρυφα...σου ανοιγομαι ολοκληρωτικα...σου χαριζω τον εαυτο μου απεριοριστα...
Ποιος σκεφτεται ετσι ομως;Ποιος εχει αρκετο θαρρος για να δωσει χωρις να περιμενει ανταλλαγμα;Ποιος μπορει να αγαπησει ετσι απολυτα;
Γιατι εχουμε γινει τοσο σκληροι οι ανθρωποι;Αντι για ανθρωποι,απανθρωποι...Ολοι νομιζουμε πως η αγαπη που λαμβανουμε καθημερινα ειναι κατι που απλα συμβαινει...δεν το θεωρουμε δωρο..δεν το εκτιμαμε...δεν εκτιμαμε τους ανθρωπους που εχουμε στη ζωη μας,αυτα που κανουν για μας..και ολο ζηταμε περισσοτερα...και περισσοτερα...
Το εχω κανει και εγω αυτο το λαθος...και το εχω μετανιωσει...αλλα εχω δωσει και ολας...τα παντα..και αυτος που επρεπε να τα λαβει τα πεταξε,και αυτα και εμενα μαζι...
Αλλα ξερω πως ειμαι γεματη...πως εχω και αλλα,δεν τελειωσα εδω...
Κανεις και τιποτα δεν τελειωνει..ολα προχωρουν...
Χαμογελα στη ζωη για να σου χαμογελασει και αυτη...

Δεν υπάρχουν σχόλια: