Παρασκευή 6 Ιουνίου 2008

Τα Ναι και τα Οχι της ζωης μου

Θελω να ξεκινησω με μια καταφαση...
Θελω να ξεκινησω με ενα ναι...

Ναι φευγω απο τη δουλεια σε μια εβδομαδα ακριβως..
Ναι παω καπου νομιζω πως θα μου αρεσει πολυ...
Ναι αγαπω πολυ τις φιλες μου..
Ναι θελω να ερθει ο αυγουστος να παμε στη Σκιαθο..
Ναι θελω να περασουμε ονειρεμενα..
Ναι θελω να αγαπησω καποιον και να με αγαπησει πισω...
Ναι θελω να αρχισει το ανοιχτο πανεπιστημιο..
Ναι θελω να διαβασω πολυ...
Ναι θελω να κλεισουν οι πληγες μου απο το αλατι της θαλασσας..

Τωρα παμε στα οχι...

Οχι δεν εισαι εσυ ο ανθρωπος μου...
Οχι δεν θα ειμαστε ποτε ξανα μαζι...
Οχι δεν ειμαι ερωτευμενη πια μαζι σου (μονο μια πικρα μου εχει μεινει..)
Οχι δεν θελω να σε ξαναδω...
Οχι δεν θελω να θυμαμαι...
Οχι δεν θελω να υποφερω αλλο...
Οχι δεν θελω να μιλαω για σενα..

Θελω θαλασσα...θελω ουζα...θελω ηλιο να καιει...θελω τις φιλες μου...θελω μια αγαπη δυνατη και ομορφη που να αντεχει...

Θελω να ζησω απο την αρχη...σαν να ειναι αυτο το πρωτο καλοκαιρι της ζωης μου..

Δεν υπάρχουν σχόλια: