Παρασκευή 13 Ιουνίου 2008

Δεν ειμαι καλα...

Αμαν πια αυτη η κυκλοθυμικοτητα μου...Τι μια τελεια και την αλλη χεστα και αστα...
Δεν ξερω τι μου φταιει...Θα ηθελα να ειμαι στη ραφηνα τωρα..διπλα στο γιασεμι με ενα ice-tea στο χερι και στο αλλο το βιβλιο μου...
Θα ηθελα να ημουν στην κουνιστη πολυθρονα στον κηπο και να διαβαζω και εσυ να ποτιζεις τον κηπο..κια να ερχεσαι απο πανω μου και να με καταβρεχεις και εγω να σου φωναζω και να σε αγγαλιαζω και να γελαμε...να γελαμε...και να φιλιομαστε..και να τσακωνομαστε..και να αγαπιομαστε ξανα...και ολα παλι απο την αρχη..
Ονειρα απλα..που ποτε δεν θα γινουν πραγματικοτητα..αν και εχω την αισθηση πως ολα αυτα ειναι σχεδιο...ενα σχεδιο σου...απο τα πολλα...αλλα ισως ειναι η αναγκη μου να ελπιζω ακομα..
Ενα βραδυ ειναι θα περασει...κανω υπομονη...

Δεν υπάρχουν σχόλια: