Παρασκευή 1 Μαΐου 2009

Περι ερωτος και αλλων δαιμονων..

Δεν ξερω πως συμβαινει αυτο που μου συμβαινει...
Ξυπανω..κοιμαμαι..τρωω..καπνιζω..ονειρευομαι και εχω μια φωνη στο μυαλο μου......να μου δινει παραγγελεια..και να μου λεει μα δεν ξερω τι εχω παθει..χρειαζομαι απεξαρτηση..και να απανταω..και εγω το ιδιο!
Απεξαρτηση απο μια φωνη..που ειναι σαν χαδι..
Καλαματα..θα ζουσα εδω μεχρι πριν απο 2 μηνες (πως περασαν τοσο γρηγορα 2 μηνες?)..τωρα ηρθα βασικα για να διωξω τα φαντασματα..αλλα ανακαλυπτω οτι δεν υπαρχει κανενα..μια φωνη τα εδιωξε..Μα τι μπορει να κανει μια φωνη...
Ελα επιτελους να παρεις θεικο θαυμα!!!!!!!

Θελω τη μερα που θα φυγεις απ'το πρωι να μου γελας και οταν την πορτα θα ανοιγεις να ειναι ΣΑΝ να μ'αγαπας..


Τι εχω παθει γιατρε μου;;;;;;


Μου εταξες Αμοργο και ξερεις τι λενε..Σε Αγιο και σε μικρο παιδι μην ταξεις!Εγω Αγια στανταρ δεν ειμαι..αλλα ειμαι μικρη!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: