Σάββατο 4 Ιουλίου 2009

Καλημερα και οποιος αντεξει...

Ωραια και;Ενταξει εκανα οτι επρεπε να κανω..και;ενα κενο μονο υπαρχει..
Ενταξει το ομολογω..θα ηθελα να ησουν εδω τωρα..αλλα δεν αντεχω την αδυναμια σου γαμωτο..
Πως μπορω να αντεξω την αδυναμια σου;Να μην μπορεις να παρεις αυτο που θελεις..;Πως μπορεις να ζεις με το να μην ξερεις τι θελεις..;
Ισως αν ημουν πιο επιεικης με τους ανθρωπους να ειχα καλυτερα αποτελεσματα..Τα περιμενω ολα και χωρις να πω εγω τιποτα..Ειμαι πολυ σκληρη καποιες φορες...και με τον εαυτο μου..οχι μονο με τους αλλους..


..το ονομα σου δεν θα πω ποτε παλι
γιατι αν σ' εβαζα για λιγο στο στομα
θα σ' ηθελα σαν το μωρο λιγο ακομα..


Καταλαβες..;Εμενα τιμωρω...οχι εσενα..Εμενα και τον απολυτο εγωισμο μου..Εμενα και τη μασκα που φοραω..Εμενα που θελω απελπισμενα ενα χαδι αλλα δεν προκειτε ποτε να το ζητησω..Εμενα που δεν βρισκω πια κανενα ενδιαφερον πουθενα..
Περναω τα βραδια μου μαζι τους..και την ωρα που με φιλανε κλεινω τα ματια...Και υποφερω και φωναζω μεσα μου...Μη με αγγιζετε γαμωτο..Παρτε τα χερια σας απο πανω μου..Και ομως καθομαι εκει γιατι ξερω πω δνε υπαρχει τιποτα αλλο...και καλα θα κανω να το συνηθισω..

Βρεχει...βρεχει..βρεχει...
Αχ μυριζει το βουνο....

Δεν υπάρχουν σχόλια: