Τετάρτη 29 Ιουλίου 2009

Σκεψεις

Μα τι χρωμα ειναι αυτο που εχει παρει ο ουρανος..Μωβ-ροζ-κοκκινο...
Πως να φυγω απο τον τοπο μου;Πως να βγαλω τις ριζες μου;Πως να τρεξω;Θα ερχομαι και θα φευγω...θα κυλαω...δεν θα με βλεπει κανεις..Ποιον κοροιδευω ομως;Ποιον εκτος απο μενα την ιδια;
Βιρα τις αγκυρες και οπου παω..Βιρα και οπου με βγαλει..Με εμαθα πια..δεν μπορω να μεινω πουθενα..πεθαινει το μυαλο μου στην κλεισουρα..να βλεπω θαλασσα..αυτο μονο..να πιανω ενα χερι και να βλεπω θαλασσα...
Να..και να φυσαει ετσι λιγο οπως τωρα..σιγα σιγα..μη με τρομαζεις..ασε με τωρα..θελω ησυχια..μη μου μιλας..ψυθιριζε μονο..σιγα σιγα..
Σου αρεσω;Με βρισκεις ομορφη;Με αγαπας;Ακουμπησε με απαλα..και πες μου τι νιωθεις..
Κρατω μια χουφτα καυτη αμμο...φευγει μεσα απο τα δαχτυλα μου..και γελαω..ποσο γελαω Θε μου..Ξαπλωνω ανετα μεσα στα ασπρα...Ασπρα τα σεντονια..κοκκινα τα μαλλια μου..
Δεν με νοιαζει η ωρα..δεν κοιταω το ρολοι μου..Εδω θελω να ζησω..Θα ερθω απο μακρια και θα ζησω εδω...
Θα λεω ψεμματα πως δεν θα ξαναφυγω..

Δεν ποναω..δεν ειμαι εδω..Νιωθω ολοκληρη..χωρις χαρακιες στη μεση..Κοιταω γυρω μου χωρις να ζηταω κατι..Παρατηρω πως τρεχουν ολοι...Δεν θελω να τρεξω αλλο....Θελω μονο να κατσω..Ξερεις εκει που σου πα..στη θαλασσα με ενα χερι...

Σιγα σιγα να κοιμηθω...

Δεν υπάρχουν σχόλια: