Δευτέρα 13 Ιουλίου 2009

Kενο..

Με ενοχλει οταν ειναι το σπιτι αδειο..Γυριζω σαν το φαντασμα γυρω γυρω..Μου αρεσει να ακουω φωνες ακομα και οταν φωναζω για να σταματησουν..αλλα δεν το λεω..
Οχι οταν ηταν ο Γιωργος εδω δεν φοβομουν..αλλα ο Γιωργος ηταν ο Γιωργος..ουτε οταν ημουν σπιτι του μονη μου φοβομουν..Ειχα τη Χαρουλα και τον χοντρο..Τωρα που περασε τοσος καιρος μπορω να στο πω πια..Μερικα πρωινα εβαζα τη Χαρουλα μεσα..να μωρε για να εχω λιγο παρεα μεχρι να γυρισεις..Δεν ξερεις τι ωραια πρωινα ηταν αυτα...Aυτα τοτε του χειμωνα..Που με επαιρνες τηλεφωνο να παρω ξυλα απο κατω να μη βραχουνε για να αναψουμε το τζακι..που ανεβαινα πανω να κανω τσαι..Αναμνησεις απο το σπιτι των πεθαμενων..
Ειχα παει σε εκεινο το beach party χθες..Ξερεις εκεινο που εκανε ο Paul..Αστα απο ποτε ειχα να παω σε beach party..Απο τα 17 ισως..και ξερεις πολυ καλα τι θυμηθηκα...Εκεινο τοτε που ημουν 15 και εσυ 18 :) ..Τοτε που ισως να εχω νιωσει τη μεγαλυτερη ευτυχια ολης μου της ζωης..δεν ξερω πως να το περιγραψω..το θυμαμαι σαν παραμυθι..Εκει καθισμενος ησουν στην αμμο και εγω στην αγκαλια σου..και θυμωσες που σου ειπα να μην πινεις γιατι οδηγουσες..και σηκωθηκα να φυγω απο εκει..και αφου εφτασα μεχρι τη θαλασσα ενιωσα τα χερια σου να με σηκωνουν ψηλα..
Δεν μου μιλας πια..Με ποναει..το ξερεις βεβαια..με ξερεις πολυ καλα..Νομιζω οτι εισαι πολυ θυμωμενος..απο περσυ θυμασαι..

Δεν θελω γαμωτο να ζω σε ενα αδειο σπιτι...Θελω να ερθεις..Ναι εσυ..
Να ερθεις τωρα.Τωρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: