Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2008

Εφυγες νωρις,,

Οπως εβλεπα το αυτοκινητο να απομακρυνεται ενιωθα παραλληλα και την καρδια μου να ξεκολλαει..Δεν μπορω να το πιστεψω πως αδειασε το δωματιο..Η ντουλαπα..
Θα μου λειψεις..Και το ξερω πως θα σε ζηταω καθε μερα..
Ηδη υποφερω απο την απουσια και δεν εχει περασει ουτε μια ωρα..
Θελω να προσεχεις τον εαυτο σου..Για να ειμαι και εγω καλα..Με εχεις παρει μαζι σου..Με κουβαλας παντου..
Σ'αγαπω πολυ...
Παρα πολυ..και ας μην στο εχω πει ποτε..ας μην στο εχω δειξει..
Συγγνωμη

1 σχόλιο:

Sideras είπε...

Πέρασα να δω τι κάνει μια ξεχασμένη νεράιδα. Αποχαιρετισμός λοιπόν . ίσως να είναι καλυτέρα. Εκτός και αν πραγματικά πιστεύεις αυτή την συγνώμη, βρες τον και πες του την. Δεν ξέρεις μπορεί ακόμα να σε θέλει κοντά του. Και αν όχι ,τουλάχιστον έκανες την προσπάθεια σου, ξέρεις ότι στο τέλος έσπασες τον εγωισμό σου.
Όπως και να έχει , σιδερένια καλημέρα σου αφήνω με ένα ασημένιο μουσικό κουτί για παρέα….. Άκου την καρδιά σου....

http://www.youtube.com/watch?v=4F2vjosztEU&feature=related