Παρασκευή 3 Απριλίου 2009

Γραμμα..

Παρε με να ζησω μεσα σου..Ασε με να αναπνευσω το κορμι σου..Να χαιδεψω το στηθος σου..Τυλιξε τα χερια σου γυρω μου..Κρατα με ζεστη οπως μονο εσυ μπορεις..
Ειμαι ξαπλωμενη και εισαι πισω μου..Με αγκαλιαζεις..και μου ψυθιριζεις στο αφτι λογια που ειναι μονο για μενα..Λογια που δεν εχεις πει ποτε σου..Με χαιδευεις με το ενα σου χερι ενω το αλλο δεν αφηνει τη ζεστη μου...Σε ζηταω απεγνωσμενα..
Μιλα μου σε παρακαλω..Στο ζηταω..Μιλα μου τωρα..Ακου την ανασα μου και μπες μεσα μου..
Μιλα μου..Κρατα με..Νιωσε με..
Μη φοβασαι τις φωνες μου..Ειναι για σενα μονο..Μονο εσυ να τις ακους..Τωρα θελω να δακρυσω...
Ξαπλωσε στην κοιλια μου..Ασε με να χαιδεψω τα μαλλια σου..


Τωρα μπορεις να με δεις..;

Τωρα μπορεις να με ακουσεις..;
Τωρα μπορεις να με καταλαβεις..;
Τωρα μπορεις να με νιωσεις..;

Δεν υπάρχουν σχόλια: