Κυριακή 5 Απριλίου 2009

Χρωματα....(και αρωματα..)

Μωβ ειναι το αγαπημενο μου χρωμα..νομιζω γιατι δεν ειναι πολυ σκουρο αλλα δεν ειναι και ανοιχτο..κατι σαν και μενα δλδ..
Κοκκινο σκεφτομαι παντα οταν νιωθω ερωτα..μου αρεσει να ειμαι ερωτευμενη..να τα βλεπω ολα κοκκινα..
Κιτρινο βλεπω οταν ειμαι χαρουμενη..οταν με τυφλωνει ο ηλιος και με καιει...Οταν ειμαι πολυ στεναχωρημενη το κανω αυτο..νομιζω πως με ζωντανευει..(τις τελευταιες μερες κοντευω να καω..)
Πρασινο μου θυμιζει Πασχα..δεν ξερω πως το εχω συνδυασει ετσι..Ισως απο το χωριο...Το φετινο προβλεπεται οχι και τοσο ωραιο...
Μπλε θαλασσα και μονο θαλασσα...και καυτος ηλιος απο πανω..και αλατι πανω μου..μου αρεσει το αλατι..στο σωμα,στα μαλλια..


Νομιζω πως τωρα ειμαι μαυρο...προσπαθω ομως να γινω κιτρινο...κοκκινο θα μου παρει πολυ καιρο να ειμαι ξανα...ερχεται ομως το πρασινο και το μπλε..Το μωβ παντα το εχω πανω μου..

Προσπαθω αληθεια πολυ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: