Σάββατο 23 Μαΐου 2009

Αγαπη..

Ποιος μπορει να το ορισει;Ποιος ξερει τι ειναι;Ο εγωισμος μεχρι που φτανει;

Δεν μπορω να πω τιποτα..δεν ξερω πια τιποτα..Θελω μονο να φυγω..Να παω μακρια..Να μυρισω καινουρια πραγματα..να δω αλλους τοπους..Να δωσω..να μου δωσουν..
Να πεθανω και να ξαναγεννηθω..Να μην χρειαζεται να εξηγω..απλα να κοιταω..


Θελω το καλοκαιρι να πιω θαλασσα..να ακουσω τα τζιτζικια..Να μεθυσω με φιλια και εικονες..Να μη σκεφτομαι..να μην υπαρχει τιποτα να σκεφτω..απλα να αφεθω..σε καποια χερια..που θα με πανε ψηλα..μεχρι τα αστερια..και θα με κρατανε αγκαλια τα βραδια στο μπαλκονι...και μαζι θα κοιταμε πανω..

Θαλασσα και μυρωδιες..Μου λειπεις πολυ ορισμενες φορες..Οταν σκεφτομαι την προηγουμενη ζωη μου..Τι κριμα γαμωτο..ποσο κριμα..

Βημα βημα νιωθω πως θα γυρισεις...σαν το κυμα να με νανουρισεις...


Κρατα με ρε γαμωτο..Μη με αφηνεις να φυγω..Κρατα με και αγαπα με και εγω το βλεπω..το ξερω..ασε με να κανω τα δικα μου..αφου τιποτα απο ολα αυτα δεν ισχυει..Και το ξερεις πια..Με ξερεις..Σκυλι που γαβγιζει δεν δαγκωνει..

Κρατα με...

Δεν υπάρχουν σχόλια: