Κυριακή 24 Μαΐου 2009

Κρατα ανοιχτη την αγκαλια..

Στίχοι: Οδυσσέας Ιωάννου
Μουσική: Θάνος Μικρούτσικος
Πρώτη εκτέλεση: Ρίτα Αντωνοπούλου

Κράτα ανοιχτή την αγκαλιά
δωσ`μου μια μέρα για ν`αλλάξω
ξέρω,δε γίνονται αυτά
μα θα κερδίσω άλλη μια μέρα πρίν σε χάσω.

Δωσ`μου ακόμα μια φορά
κι εγώ θα γίνω κάποια άλλη
ξέρω,δε γίνονται αυτά
κάνε αν μπορείς κι εσύ πως με πιστεύεις πάλι.

Άσε ν`ανοίξω τα φτερά
και σε μια ώρα θα`μαι πίσω
ξέρω,δε γίνονται αυτά
και τίποτα δεν έχει μείνει να κερδίσω.




Δεν ξερω τι εχω παθει απο το πρωι..κλαιω σαν μωρο..μου λειπεις αφορητα..και ομως σκεφτομαι αν μπορω..αν μπορω να το καταφερω..ειμαι πολεμιστης εγω..αλλα δεν ξερω πια αν μπορω να τα κανω ολα..και ας σε αγαπαω τοσο..θελω να σε δω...να με παρεις αγκαλια..και ας ειναι ψεμμα..ας ειναι αυταπατη..

Δεν υπάρχουν σχόλια: